سیگارتو بکش رفیق
نوشته شده توسط : sima

 

اون روزای آخری گفتی که میترسم بری
 ببین که من هستم هنوز اگر زنم
سیگارتو بکش رفیق به دوری عادت می کنیم
ما هم یه روز مثل همه به هم خیانت می کنیم
با خاطرات چه می کنیم با قصه ها نه حیف دریغ
با خاطرات بگذریم سیگارت و بکش رفیق
این گریه ها مال تو نیست من پای تو نمیشکنم
این شعر و هم نشنو برو من با خودم حرف می زنم
از بس نبودی پیش من نبودنت یه عادته
 ببخش که تو دنیای ما اسمش فقط خیانته
سیگارتو بکش رفیق به دوری عادت می کنیم
ما هم یه روز مثل همه به هم خیانت می کنیم
با خاطرات چه می کنیم با قصه ها نه حیف دریغ
با خاطرات بگذریم، سیگارتو بکش رفیق
 




:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 5 / 1 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: